Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4524
Title: GAMING TECHNOLOGIES: A TOOL FOR CULTIVATING COGNITIVE ENGAGEMENT IN ENGLISH LANGUAGE LESSONS=ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ: ЗАСІБ КУЛЬТИВУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ЗАЯВЛЕНОСТІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Other Titles: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)
Authors: Budz, I. F.
Popovych, К. О.
Keywords: іноземні мови
рівень В2
Gaming technologies
ігрові технології
english language lessons
уроки англійської мови
Issue Date: 2023
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Budz I. F. Gaming technologies: a tool for cultivating cognitive engagement in english language lessons / I. F. Budz, К. О. Popovych // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 36-38.
Abstract: In recent years, significant changes have taken place in the methodology of teaching foreign languages, primarily concerning the overall strategy of communicative orientation and understanding the practical purpose of learning. Specifically, graduates should possess the ability to communicate orally and in writing in a foreign language and to engage in tasks of interpersonal and intercultural interaction at the B2 level.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4524
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_3-36-38.pdfGaming technologies: a tool for cultivating cognitive engagement in english language lessons708.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.