Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4524
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBudz, I. F.-
dc.contributor.authorPopovych, К. О.-
dc.date.accessioned2024-01-04T12:52:17Z-
dc.date.available2024-01-04T12:52:17Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationBudz I. F. Gaming technologies: a tool for cultivating cognitive engagement in english language lessons / I. F. Budz, К. О. Popovych // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 3. - С. 36-38.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4524-
dc.description.abstractIn recent years, significant changes have taken place in the methodology of teaching foreign languages, primarily concerning the overall strategy of communicative orientation and understanding the practical purpose of learning. Specifically, graduates should possess the ability to communicate orally and in writing in a foreign language and to engage in tasks of interpersonal and intercultural interaction at the B2 level.en_US
dc.description.sponsorshipЗа останні роки в методиці викладання іноземних мов відбулися значні зміни, що стосуються насамперед загальної стратегії комунікативної спрямованості та розуміння практичної мети навчання. Зокрема, випускники повинні володіти здатністю спілкуватися усно та письмово іноземною мовою та брати участь у завданнях міжособистісної та міжкультурної взаємодії на рівні B2.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectіноземні мовиen_US
dc.subjectрівень В2en_US
dc.subjectGaming technologiesen_US
dc.subjectігрові технологіїen_US
dc.subjectenglish language lessonsen_US
dc.subjectуроки англійської мовиen_US
dc.titleGAMING TECHNOLOGIES: A TOOL FOR CULTIVATING COGNITIVE ENGAGEMENT IN ENGLISH LANGUAGE LESSONS=ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ: ЗАСІБ КУЛЬТИВУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ЗАЯВЛЕНОСТІ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА III

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
збірник_тез_наукових_доповідей_частина_3-36-38.pdfGaming technologies: a tool for cultivating cognitive engagement in english language lessons708.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.