Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/452
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГусарук, В.-
dc.date.accessioned2018-04-25T13:13:06Z-
dc.date.available2018-04-25T13:13:06Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/452-
dc.description.abstractУ статті досліджено передумови виникнення Інтернет-маркетингу на основі аналізу особливостей формування електронної торгівлі. Розглянуто поняття електронної комерції як підґрунтя до виникнення Інтернет-маркетингу. Визначено основні тенденції розвитку Інтернет-маркетингу в Україні, перспективи і особливості подальшої Інтернет-торгівлі у вітчизняному просторі. // The article is devoted to the research of preconditions of Internet marketing emergence through the analysis of e-commerce formation. The views on the definition of the category of online marketing by foreign and domestic scholars are considered and analyzed. The trends in Internet marketing in Ukraine are investigated; perspectives and especially the further development of online marketing in the domestic space are defined.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 5-11.en_US
dc.subjectІнтернет-маркетинг, Інтернет-торгівля, перспектива.en_US
dc.subjectInternet Marketing, Internet commerce, prospects.en_US
dc.titleІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ: ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ, ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ, ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2015. №2 (4).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Гусарук Вікторія.pdf594.88 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.