Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/453
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПарчун, З.-
dc.date.accessioned2018-04-25T13:15:37Z-
dc.date.available2018-04-25T13:15:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/453-
dc.description.abstractВ статті досліджено сучасні концептуальні підходи до політичного маркетингу. Представлено еволюцію теорій політичного маркетингу, проаналізовано новітні теорії, які на практиці застосовуються в сучасних умовах розвитку суспільства. // In the article the question of modern conceptual approaches to the political marketing are analyzed. The evolution of the political marketing development theories is examined, and various theories, which are developed and used in modern terms, are analyzed.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 12-19.en_US
dc.subjectМаркетингова парадигма, політичний попит, продукт.en_US
dc.subjectMarket paradigm, political demand, product.en_US
dc.titleСУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГУen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2015. №2 (4).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Парчун Зоя.pdf573.92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.