Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/453
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПарчун, З.-
dc.date.accessioned2018-04-25T13:15:37Z-
dc.date.available2018-04-25T13:15:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/453-
dc.description.abstractВ статті досліджено сучасні концептуальні підходи до політичного маркетингу. Представлено еволюцію теорій політичного маркетингу, проаналізовано новітні теорії, які на практиці застосовуються в сучасних умовах розвитку суспільства. // In the article the question of modern conceptual approaches to the political marketing are analyzed. The evolution of the political marketing development theories is examined, and various theories, which are developed and used in modern terms, are analyzed.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 12-19.en_US
dc.subjectМаркетингова парадигма, політичний попит, продукт.en_US
dc.subjectMarket paradigm, political demand, product.en_US
dc.titleСУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГУen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2015. №2 (4).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Парчун Зоя.pdf573.92 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.