Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4555
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄвсєєва, Д. В.-
dc.date.accessioned2024-01-05T09:51:53Z-
dc.date.available2024-01-05T09:51:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЄвсєєва Д. В. Основні елементи маркетингової комунікаційної компанії / Д. А. Євсєєва // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 4. - С. 140-143.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4555-
dc.description.abstractІснує багато різних маркетингових інструментів, які використовуються компаніями для досягнення своїх бізнес-цілей. Серед них можна виділити такі, як реклама, директ-маркетинг, брендінг, PR-діяльність, паблісіті та ін.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectмаркетингова комунікація компаніїen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectдирект-маркетингen_US
dc.subjectбрендінгen_US
dc.subjectPR-діяльністьen_US
dc.subjectпаблісітіen_US
dc.titleОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ МАРКЕТИНГОВОЇ КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПАНІЇen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
частина 4_merged-140-143.pdfОсновні елементи маркетингової комунікаційної компанії611.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.