Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4569
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, В. І.-
dc.contributor.authorТрачук, О. І.-
dc.date.accessioned2024-01-05T11:00:42Z-
dc.date.available2024-01-05T11:00:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationМельник В. І. Потенціал маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства / В. І. Мельник, О. І. Трачук // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 4. - С. 106-108.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4569-
dc.description.abstractКонкурентоспроможність підприємства залежить від багатьох чинників, а саме: регуляторних, матеріальних, соціальних, технологічних, інформаційних, інноваційних та ін. Конкурентоспроможність змушує ринок розвиватись і стимулює підприємництво. Але, водночас, вимагає від підприємств розробки стратегій, щоб вижити та виділитись в конкурентній боротьбі та ефективно і економно задовольняти потреби та очікування клієнтів.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectконкурентоспроможність підприємстваen_US
dc.subjectмаркетинг підприємтсваen_US
dc.subjectасортимент товарівen_US
dc.subjectпотенціал підприємстваen_US
dc.subjectмаркетинговий потенціалen_US
dc.subjectстратегії підвищення конкурентоспроможності підприємстваen_US
dc.titleПОТЕНЦІАЛ МАРКЕТИНГУ У ПІДВИЩЕННІ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВАen_US
dc.title.alternativeМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року)en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
частина 4_merged-106-108.pdfПотенціал маркетингу у підвищенні конкурентоспроможності підприємства606.46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.