Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4589
Title: | МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ ВИХОВНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ОЛІМПІЗМУ В ОСВІТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ |
Other Titles: | Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Рівне, 19 жовтня 2023 року) |
Authors: | Лимаренко, Н. П. Єрмолова, В. М. |
Keywords: | олімпізм заклади дошкільної освіти освітня діяльність Міжнародна хартія фізичного виховання олімпійська освіта олімпійський комітет Олімпійські ігри Малі Олімпійські ігри Олімпійська академія України |
Issue Date: | 2023 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Лимаренко Н. П. Міжнародний досвід використання виховного потенціалу олімпізму в освітній діяльності закладів дошкільної освіти / Н. П. Лимаренко, В. М. Єрмолова // Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті : зб. тез доп. учасників Міжнар. наук.-практ. конф. до 30-річчя Приват. вищ. навч. закл. «Міжнар. економ.-гуманітар. ун-т ім. акад. Степана Дем’янчука» (м. Рівне, 19 жовт. 2023 р.). - Рівне : ВПНЗ "МЕГУ", 2023. - Ч 4. - С. 61-63. |
Abstract: | Динаміка сучасного розвитку цивілізації, прогнозування його перспектив наводять на висновки, що освітня система, навчальний заклад, учасники навчально-виховного процесу не повинні відставати від суспільних процесів, тенденцій та сприяти формуванню особистості, яка має бути спрямована на передові інтелектуальні, духовні та соціальні позиції. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4589 |
Appears in Collections: | ІННОВАЦІЙНІ ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАУКИ І ТЕХНІКИ У ХХІ СТОЛІТТІ. ЧАСТИНА IV |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
частина 4_merged-61-63.pdf | Міжнародний досвід використання виховного потенціалу олімпізму в освітній діяльності закладів дошкільної освіти | 846.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.