Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/461
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПоліщук Віктор-
dc.date.accessioned2018-04-25T13:46:35Z-
dc.date.available2018-04-25T13:46:35Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/461-
dc.description.abstractВ статті досліджено методику застосування дисперсійного аналізу в педагогічних дослідженнях, оскільки в українських джерелах з математичної статистики і аналізу даних ця методика викладена не повністю. Рекомендовано застосовувати критерій, який забезпечує контроль правильності комп’ютерних розрахунків на основі правила складання дисперсій, а також викладено особливості застосування T – методу множинних порівнянь у випадку, коли нульову гіпотезу відхилено. // The article considers the method of application of analysis of variance in educational research, as in the Ukrainian sources on mathematical statistics and data analysis, this method of teaching is not fully. For the first time are encouraged to apply the criterion, which ensures the control of correctness of computer calculations based on the rule of addition of variances, and given the peculiarities of application of T – method of multiple comparisons in the case where the null hypothesis is rejected.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 59-65.en_US
dc.subjectДисперсійний аналіз, критерій Бартлетта, F – критерій Фішера.en_US
dc.subjectAnalysis of variance, the Bartlett test, F – Fisher's criterion.en_US
dc.titleСУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ОДНОФАКТОРНОГО ДИСПЕРСІЙНОГО АНАЛІЗУ В ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2015. №2 (4).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Поліщук Віктор.pdf693.72 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.