Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4628
Title: | ПІДГОТОВКА ЛІВОРУКОЇ ДИТИНИ ДО ПИСЬМА |
Other Titles: | PREPARATION OF A LEFT-HANDED CHILD FOR LEARNING TO WRITE |
Authors: | Маліновська, Н. В. Malinovska, N. V. |
Keywords: | підготовка до письма навички письма ліворука дитина ігровий метод графічні навички writing preparation writing skills left-handed child game method graphic skills |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Маліновська Н. В. Підготовка ліворукої дитини до письма / Н. В. Мавліновська // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 1(21). – С. 89-97. |
Abstract: | У статті досліджено проблему визначення та прийняття ліворуких дітей. Розкрито, що їх навчання набуває особливої ваги у контексті сучасної особистісно орієнтованої дошкільної освіти. Висвітлено особливості підготовки ліворукої дитини до письма в умовах закладу дошкільної освіти. Підкреслено необхідність застосування ігрового методу формування навичок письма у старших дошкільників. Запропоновано методику формування навичок письма у старших дошкільників, в основу якої покладено застосування ігор та ігрових вправ. Обґрунтовано педагогічні умови формування навичок письма у ліворуких дітей. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4628 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2019 рік. Випуск 1(21) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2019-1(21)-89-97.pdf | Підготовка ліворукої дитини до письма | 530.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.