Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4629
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міськова, Н. М. | - |
dc.contributor.author | Miskova, N. M. | - |
dc.contributor.author | Miskova, I. O. | - |
dc.contributor.author | Міськова І. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-01T13:32:17Z | - |
dc.date.available | 2024-02-01T13:32:17Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Міськова Н. М. Особливості запровадження компетентнісного підходу в навчанні математики у контексті нової української школи / Н. М. Міськова, І. О. Міськова // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2019. - Вип. 1(21). – С. 116-123. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4629 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено сучасний стан реалізації компетентнісного підходу до математичної підготовки майбутніх учителів в умовах Нової української школи, який наповнює традиційне навчання особистісно-зорієнтованим, практично спрямованим, гуманістичним змістом. Розкрито основні підходи, за якими здійснювалося дослідження цієї проблеми; визначено особливості та перспективи математичної підготовки майбутніх учителів, обґрунтовано початкової школи, обґрунтовано пріоритетні напрями вдосконалення навчально-виховного процесу з математики в початкових класах. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | математична підготовка | en_US |
dc.subject | початкова освіта | en_US |
dc.subject | державний стандарт освіти | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | компетентнісний підхід | en_US |
dc.subject | mathematical | en_US |
dc.subject | preparation | en_US |
dc.subject | initial education | en_US |
dc.subject | state standard of education | en_US |
dc.subject | competence | en_US |
dc.subject | competence approach | en_US |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ЗАПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАННІ МАТЕМАТИКИ У КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | PECULIARITIES OF COMPETENT APPROACH IMPLEMENTATION OF TEACHING MATHEMATICS IN THE NEW UKRAINIAN SCHOOL CONTEXT | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2019 рік. Випуск 1(21) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2019-1(21)-116-123.pdf | Особливості запровадження компетентнісного підходу в навчанні математики у контексті нової української школи | 670.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.