Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4637
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кочмар, Д. А. | - |
dc.contributor.author | Kochmar, D. A. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-05T10:20:01Z | - |
dc.date.available | 2024-02-05T10:20:01Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Кочмар Д. А. Формування полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / Д. А. Кочмар // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 2(24). - С. 30-39. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4637 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено педагогічну і лінгводидактичну проблеми вивчення особливості полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов у контексті євроінтеграційних процесів. Визначено структурні й змістові особливості полікультурної компетентності, яка розуміється автором як важливий складник професійної компетентності, що формується у студентів у процесі вивчення фахових предметів; має інтегративний характер та містить усі компоненти, які притаманні компетентності: мотиваційний, емоційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-поведінковий, а також досвід взаємодії у полікультурному середовищі, що сприяє позитивному сприйняттю суб´єктами освітнього процесу, які належать до різних культур. | en_US |
dc.description.sponsorship | The article is devoted to the actual pedagogical and linguo-didactical problem of studying the peculiarities of future foreign language teachers’ multicultural competence in the context of European integration processes. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | полікультурна компетентність | en_US |
dc.subject | структура | en_US |
dc.subject | зміст | en_US |
dc.subject | професійна компетентність учителя іноземної мови | en_US |
dc.subject | статус полікультурної компетентності | en_US |
dc.subject | multicultural competence | en_US |
dc.subject | professional competence of a foreign language teacher | en_US |
dc.subject | structure | en_US |
dc.subject | content | en_US |
dc.subject | status of multicultural competence | en_US |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ПОЛІКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ = FUTURE FOREIGN LANGUAGES TEACHERS’ MULTICULTURAL COMPETENCE FORMATION | en_US |
dc.title.alternative | Збірник наукових праць | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2020 рік. Випуск 2(24) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник 24-друк-30-39.pdf | Формування полікультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов | 416.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.