Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4641
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСойко, І. М.-
dc.contributor.authorSoiko, I. M.-
dc.date.accessioned2024-02-05T11:52:54Z-
dc.date.available2024-02-05T11:52:54Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСойко І. М. Вивчення байки молодшими школярами на уроках читання в новій українській школі / І. М. Сойко // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Т. Л. Груба та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2020. - Вип. 2(24). - С. 67-75.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4641-
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості роботи учнів над байками на уроках читання в Новій українській школі. Обґрунтовано актуальність психолого-педагогічних умов опрацювання байки молодшими школярами на уроках читання. З’ясовано теоретичні засади й сучасний стан особливостей опрацювання байки молодшими школярами на уроках читання в Новій українській школі. Обґрунтовано сучасні підходи до опрацювання байки молодшими школярами на уроках читання в Новій українській школі. З’ясовано, що систематична робота над змістом байок та використання різних способів їхнього аналізу, дозволить збагатити мовлення, розвинути мислення учнів та виховати моральні якості в кожній дитині.en_US
dc.description.sponsorshipImproving the study of fables by younger students at Reading lessons at the New Ukrainian School depends on both the quality of organization of the training process and the used pedagogical technologies. It is important to note that in order to reveal the methods of work on the fable by younger students, special attention should be paid to study of pedagogical technologies that provide more effective organization of education at primary school.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectпочаткова школаen_US
dc.subjectмолодші школяріen_US
dc.subjectбайкаen_US
dc.subjectуроки читанняen_US
dc.subjectнова українська школаen_US
dc.subjectprimary schoolen_US
dc.subjectjunior schoolchildrenen_US
dc.subjectfableen_US
dc.subjectReading lessonsen_US
dc.subjectNew Ukrainian Schoolen_US
dc.titleВИВЧЕННЯ БАЙКИ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ = STUDYING FABLES BY JUNIOR SCHOOLCHILDREN IN READING LESSONS IN A NEW UKRAINIAN SCHOOLen_US
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2020 рік. Випуск 2(24)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 24-друк-67-75.pdfВивчення байки молодшими школярами на уроках читання в новій українській школі371.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.