Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/464
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorDolinska, A.-
dc.date.accessioned2018-04-25T13:58:55Z-
dc.date.available2018-04-25T13:58:55Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/464-
dc.description.abstractУ статті досліджено методику організації роботи з домашнього читання на уроках англійської мови у загальноосвітній школі. Пояснено, що домашнє читання іншомовної літератури повинно стати невід'ємним, рівноцінним компонентом усього педагогічного процесу навчання іноземним мовам. Проаналізовано уроки домашнього читання та методику контролю розуміння змісту прочитаного. // The methods of organisation of work on home reading on English lessons at secondary school is considered in this work. The author thinks that home reading of foreign literature must be the essential and equivalent component of all pedagogical process of foreign languages training. The home reading lessons, the methods of control of reading contents understanding are investigated in the article.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 87-93.en_US
dc.subjectДомашнє читання, читання з перекладом, читання без перекладу, аналітичне читання, синтетичне читання, аналіз тексту, художня література.en_US
dc.subjectHome reading, reading with translation, reading without translation, analytical reading, synthetical reading, text analysis, belles-lettres.en_US
dc.titleMETHODS OF HOME READING ORGANIZATION ON THE LESSONS OF ENGLISH AT SECONDARY SCHOOLen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2014. № 2 (2)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dolinska Anastasiia.pdf469.81 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.