Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4658
Title: | ПОНЯТТЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ У СУЧАСНОМУ ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ |
Other Titles: | Збірник наукових праць |
Authors: | Шкабаріна, М. А. |
Keywords: | педагогічна творчість освітній процес педагогічна діяльність творчі здібності pedagogical creativity educational process pedagogical activity creative abilities |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Шкабаріна М. А. Поняття педагогічної творчості у сучасному педагогічному дискурсі / М. А. Шкабаріна // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2018. - Вип. 2(20). - С. 187-192 |
Abstract: | У статті досліджено поняття «педагогічна творчість». Визначено,що педагогічна творчість це двосторонній процес, який передбачає формування творчих здібностей вчителя і учня. Розкрито, що педагогічну творчість можна розглядати у двох значеннях: у широкому значенні – як галузь педагогічної науки, у вузькому – як здатність учителя оригінально вирішувати завдання, що виникають під час освітнього процесу. Охарактеризовано основні ознаки та способи вияву творчості у напрямах діяльності вчителя. Запропоновано авторське визначення поняття педагогічної творчості. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4658 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2018 рік. Випуск 2(20) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник 20++-187-192.pdf | Поняття педагогічної творчості у сучасному педагогічному дискурсі | 360.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.