Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4659
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ІГОР ТА ТВОРЧИХ ВПРАВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ЧАСТИН МОВИ
Інші назви: Збірник наукових праць
Автори: Сойко, І. М.
Трушківська, В. В.
Ключові слова: дидактична гра
частини мови
початкова освіта
didactic game
parts of speech
primary (elementary) education
Дата публікації: 2018
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Сойко І. М. Використання ігор та творчих вправ у процесі вивчення частин мови / І. М. Сойко // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2018. - Вип. 2(20). - С. 182-186.
Короткий огляд (реферат): У статті обґрунтовано теоретичні аспекти розвитку дидактичних ігор і творчих вправ у процесі вивчення частин мови. Охарактеризовано значення дидактичної гри у формуванні активної розумової діяльності молодших школярів. Виокремлено та обґрунтовано дидактичні вимоги щодо забезпечення ефективності ігрової діяльності на уроках української мови. Проаналізовано особливості використання вчителями початкових класів елементів цікавого мовознавства в процесі вивчення частин мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4659
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2018 рік. Випуск 2(20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 20++-180-186.pdfВикористання ігор та творчих вправ у процесі вивчення частин мови340.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.