Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4661| Назва: | КОМПЕТЕНТНИЙ ПІДХІД У ВИХОВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ |
| Інші назви: | Збірник наукових праць |
| Автори: | Сойко, І. М. Голодняк, І. М. |
| Ключові слова: | компетентність школа вчитель професіоналізм competence teacher professional qualities technologies |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
| Бібліографічний опис: | Сойко І. М. Компетентний підхід у виховній діяльності сучасної школи / І. М. Сойко, І. М. Голодняк // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2018. - Вип. 2(20). - С. 165-172. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано компетентнісний підхід, який передбачає визначення чіткого кола компетентностей. Зазначено, що життєва компетентність є основою для високоякісної самореалізації особистості в суспільстві. Обґрунтовано, що формування життєвих компетенцій учнів доцільно здійснювати на основі особистісно зорієнтованих педагогічних технологій. Розкрито провідну роль педагогічного колективу у виховній діяльності сучасної школи. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4661 |
| Розташовується у зібраннях: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2018 рік. Випуск 2(20) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Збірник 20++-165-172.pdf | Компетентний підхід у виховній діяльності сучасної школи | 346.86 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.