Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4666
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Онишків, З. М. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-06T12:51:35Z | - |
dc.date.available | 2024-02-06T12:51:35Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Онишків З. М. Педагоги-новатори про особливості організації освітнього процесу в умовах сільської школи / З. М. Оношків // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2018. - Вип. 2(20). - С. 125-132. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4666 | - |
dc.description.abstract | У статті охарактеризовано різні моделі закладів освіти сільської місцевості з досвіду роботи педагогів-новаторів П. В. Лосюка, О. А. Захаренка, Т. Г. Ткаченка. Розкрито, що характерною особливістю моделі гуцульської школи майбутнього є використання знань про історію Гуцульщини, природу і господарство краю, народне мистецтво, традиції і звичаї, утвердження здорового способу життя учнів, підвищення педагогічної майстерності вчителів. Показано, що предметом особливої уваги в роботі педагога-новатора І. Г. Ткаченка було трудове виховання і навчання, трудові традиції та шкільні свята. Визначено, що авторська модель школи О. А. Захаренка відповідає парадигмі особистісно-орієнтованого навчання і виховання. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | сільська школа | en_US |
dc.subject | народне мистецтво | en_US |
dc.subject | трудове виховання | en_US |
dc.subject | система стимулювання | en_US |
dc.subject | самообслуговування | en_US |
dc.subject | здоровий спосіб життя | en_US |
dc.subject | village school | en_US |
dc.subject | folk art | en_US |
dc.subject | labour education | en_US |
dc.subject | the system of stimulation | en_US |
dc.subject | self-servicing | en_US |
dc.subject | healthy lifestyle | en_US |
dc.title | ПЕДАГОГИ-НОВАТОРИ ПРО ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ | en_US |
dc.title.alternative | Збірник наукових праць | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2018 рік. Випуск 2(20) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник 20++-125-132.pdf | Педагоги-новатори про особливості організації освітнього процесу в умовах сільської школи | 350.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.