Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4681Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Борова, В. Є. | - |
| dc.date.accessioned | 2024-02-08T09:30:21Z | - |
| dc.date.available | 2024-02-08T09:30:21Z | - |
| dc.date.issued | 2018 | - |
| dc.identifier.citation | Борова В. Є. Реалізація діяльнісного підходу в коригуванні звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку / В. Є, Борова // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2018. - Вип. 2(20). - С. 11-20. | en_US |
| dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4681 | - |
| dc.description.abstract | В статті обґрунтовано теоретичні засади коригування недоліків звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку. Проаналізовано дослідження питання структури мовленнєвої діяльності психолінгвістами, лінгводидактами, психологами. Визначено, що реалізація діяльнісного підходу у вихованні культури мовлення дітей буде ефективною за умови дотримання вихователем закладу дошкільної освіти структури діяльності, що включає: мотив, мету, завдання, умови, дії, операції, способи діяльності, оцінку досягнутих результатів. Запропоновано коригувати недоліки мовлення дітей старшого дошкільного віку за принципами діяльнісного підходу. | en_US |
| dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
| dc.subject | педагогічне коригування | en_US |
| dc.subject | недоліки мови | en_US |
| dc.subject | діяльнісний підхід | en_US |
| dc.subject | мовленнєва діяльність | en_US |
| dc.subject | звукова культура мовлення | en_US |
| dc.subject | activity | en_US |
| dc.subject | speech activity | en_US |
| dc.subject | activity approach | en_US |
| dc.subject | speech | en_US |
| dc.subject | дошкільне дитинство | en_US |
| dc.title | РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ В КОРИГУВАННІ ЗВУКОВОЇ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | en_US |
| dc.title.alternative | Збірник наукових праць | en_US |
| dc.type | Article | en_US |
| Розташовується у зібраннях: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2018 рік. Випуск 2(20) | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Збірник 20++-11-20.pdf | Реалізація діяльнісного підходу в коригуванні звукової культури мовлення дітей старшого дошкільного віку | 363.44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.