Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4695
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Roganova, M. V. | - |
dc.contributor.author | Dyomina, V. V. | - |
dc.date.accessioned | 2024-02-08T12:49:00Z | - |
dc.date.available | 2024-02-08T12:49:00Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Roganova M. V. Professional training and education of the future teacher of foreign language as a retranslator of cultures / M. V. Roganova, V. V. Dyomina // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2018. - Вип. 1(19). - С. 112-120. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4695 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено актуальну проблему сучасної педагогічної науки: професійну підготовку і виховання майбутнього вчителя іноземної мови як особистості, що володіє розвиненою культурою білінгвального спілкування, здатної до адекватного розуміння культурних цінностей свого та інших народів, яка здатна будувати конструктивний діалог з представниками інших культур. Визначено педагогічні якості вчителя іноземної мови: високий рівень лінгвістичних знань і методичної підготовки; білінгвальна свідомість; ерудиція, висока культура; здатність до емпатії, рефлексії, толерантність. Розкрито вимоги до бікультурної особистості педагога-філолога: знання своєї культури і культури країни мови, що вивчається; одночасне перебування в різному культурному середовищі; відчуття себе в вимірах двох різних соціокультурних спільнот; рефлексія специфіки двох різних лінгвосоціумов. Визначено форми і методи професійного виховання майбутнього вчителя іноземної мови в рамках навчальних дисциплін, педагогічної практики, позааудиторної виховної роботи, а також самовиховання і самоосвіти: дні англійської поезії і музики, парад культур, міжнародний колейдоскоп. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | вчитель іноземної мови | en_US |
dc.subject | професійна підготовка | en_US |
dc.subject | виховання | en_US |
dc.subject | діалог культур | en_US |
dc.subject | білінгвальні культура | en_US |
dc.subject | педагогічна культура | en_US |
dc.subject | teacher of foreign language | en_US |
dc.subject | professional training | en_US |
dc.subject | education | en_US |
dc.subject | dialogue of cultures | en_US |
dc.subject | bilingual culture | en_US |
dc.subject | pedagogical culture | en_US |
dc.title | PROFESSIONAL TRAINING AND EDUCATION OF THE FUTURE TEACHER OF FOREIGN LANGUAGE AS A RETRANSLATOR OF CULTURES | en_US |
dc.title.alternative | Збірник наукових праць | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2018 рік. Випуск 1(19) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ. ВИПУСК 1 (19)-112-120.pdf | Professional training and education of the future teacher of foreign language as a retranslator of cultures | 345.32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.