Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4700
Title: | ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ІНСТИТУТУ ПРЕЗИДЕНТА |
Other Titles: | Збірник наукових праць |
Authors: | Микулець, В. Ю, Савченко, Н. Л. |
Keywords: | Президент України інститут Президента правовий статус президента методологія рівні методології President of Ukraine institution of the president legal status of the president methodology methodological levels |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Микулець В. Ю. Теоретичні засади аналізу інституту президента / В. Ю. Микулець // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2018. - Вип. 1(19). - С. 72-78. |
Abstract: | В статті розглянуто теоретичні засади аналізу інституту Президента. Обґрунтовано актуальність дослідження інституту Президента в Україні та показано його особливе місце у національній правовій системі. Визначено елементи інституту Президента та розкрито основні методологічні засоби дослідження цього інституту. Проаналізовано законодавство, що стосується інституту Президента України, специфіку його формального вираження у національній та зарубіжній практиці. Показано місце проблематики функціонування інституту Президента у правничо-історичної літературі. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4700 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2018 рік. Випуск 1(19) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ. ВИПУСК 1 (19)-72-78.pdf | Теоретичні засади аналізу інституту президента | 340.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.