Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4704
Title: | ВПРОВАДЖЕННЯ ДОСВІДУ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ МОЛОДІ ВОЛИНІ У ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ У РОЗВИТОК ОСВІТИ СЬОГОДЕННЯ |
Other Titles: | Збірник наукових праць |
Authors: | Марчук, О. О. |
Keywords: | тенденції навчання виховання освіта реформування trends education reforming |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Марчук О. О. Впровадження досвіду навчання та виховання молоді Волині у ХІХ – на початку ХХ століття у розвиток освіти сьогодення / О. О. Марчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2018. - Вип. 1(19). - С. 46-51. |
Abstract: | У статті досліджено основні тенденції навчання та виховання молоді в культурно-освітніх установах Волинської губернії та Волинського воєводства у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Розкрито, що тодішні освітяни досягли значних успіхів та виробили власну педагогічну систему навчання. Запропоновано шляхи впровадження досвіду навчання та виховання тогочасної молоді в навчальних закладах сьогодення. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4704 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2018 рік. Випуск 1(19) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ГУМАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ШКОЛІ ТА ВНЗ. ВИПУСК 1 (19)-46-51.pdf | Впровадження досвіду навчання та виховання молоді Волині у ХІХ – на початку ХХ століття у розвиток освіти сьогодення | 352.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.