Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/471
Назва: ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ТА МИСЛЕННЯ ДІТЕЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
Автори: Александрович, М.
Ключові слова: Мова, слово, мовлення, мислення, урок, учні.
Language, word, speech, thinking, lesson, pupils.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 129-134.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено основні принципи розвитку зв’язного мовлення та логічного мислення дітей на уроках української мови. Охарактеризовано процеси, які відображають психічну діяльність дитини, розвиток і вираження її інтелекту та емоцій. Запропоновано вправи, які сприяють в розвитку кожного учня психічних механізмів – пам'яті, уваги, уяви, логічного мислення, що лежать в основі творчих здібностей учнів. // The main principles of development of the children’s connected speech and logical thinking at Ukrainian lessons are investigated. The processes reflecting the child's mental activity, development and expression of his/her intellect and emotions are characterized. The author proposed exercises that contribute to the development of each pupil’s mental mechanisms - memory, attention, imagination, logical thinking as the base of the pupils’ creative abilities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/471
ISBN: 978-966-7359-75-1
Розташовується у зібраннях:Збірник студентських наукових праць. 2015. №2 (4).

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Студентська стаття - Александрович.pdf592.25 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.