Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4726
Title: | ІНСТРУМЕНТАЛЬНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ |
Other Titles: | Збірник наукових праць |
Authors: | Борейчук, А. В. |
Keywords: | навчальний процес компетентнісний підхід майбутні юристи інструментальні компетентності професійна діяльність educational process competence approach future lawyers instrumental competence professional activity |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Борейчук А. В. Інструментальні компетентності майбутніх юристів: теоретичний аспект / А. В. Борейчук // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2016. - Вип. 1(15). - С. 19-25. |
Abstract: | У статті досліджено особливості компетентнісного підходу до сучасної вищої юридичної освіти. Охарактеризовано класифікації інструментальних компетентностей, які існують у сучасній педагогічній науці. Виокремлено ті інструментальні компетентності, які повинні формуватися у майбутніх юристів під час навчання, розкрито їх зміст. Запропоновано авторське трактування поняття інструментальні компетентності юристів. Показано, що формування інструментальних компетентностей дозволяє вирішувати складні нестандартні завдання |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4726 |
Appears in Collections: | Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2016 рік. Випуск 1(15) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Збірник 1 (15)-19-25.pdf | Інструментальні компетентності майбутніх юристів: теоретичний аспект | 511.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.