Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4733
Назва: ANALIZA PORÓWNAWCZA WYSOKOŚCI ŚRODKÓW FINANSOWYCH PRZEZNACZANYCH NA ROZWÓJ NAUKI W STANACH ZJEDNOCZONYCH AMERYKI PÓŁNOCNEJ I UNII EUROPEJSKIEJ
Інші назви: Збірник наукових праць
Автори: Breński, W.
Ключові слова: development of science
educational programmer
European educational spaсe
розвиток науки
освітні програми
європейський освітній простір
Дата публікації: 2015
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Breński W. Analiza porównawcza wysokości środków finansowych przeznaczanych na rozwój nauki w stanach zjednoczonych Ameryki Północnej i Unii Europejskiej / W. Breński // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнарод. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2015. - Вип. 2(14). - С. 14-24.
Короткий огляд (реферат): В статті розкрито, що сфера досліджень має три основних проблеми: брак матеріальних засобів на розвиток, високий рівень фінансування науки з бюджету держави, функціонування старої організаційної структури сфери. Обґрунтовано, що метою діяльності вищої школи є проведення досліджень та навчання студентів кваліфікаційного рівня «бакалавр» і «магістр». Показано, що в Польщі науково-технічна політика реалізується через фінансову модель типу B+R, яка відрізняється від світових тенденцій, що свідчить про різнорідність підходів окремих держав до фінансування науки. // The research and development sphere all over the world often faces three main problems: lack of funds for its development, too high level of financing science from a state budget and functioning not modern organizational structure of the sphere. The academic didactics is connected with the reflection over education at universities both vocational (providing the BA degree) and academic ones. The aim of higher education is conducting scientific research and teaching at university of the first (BA) and second (MA) degrees. In Poland, the scientific and technology policy performs the research and development model of financing, unlike to the observed world tendencies. It, indeed, shows variety of attitudes of particular countries towards the issue of the amount of funds destined to science development.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4733
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2015 рік. Випуск 2(14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 14-14-24.pdfAnaliza porównawcza wysokości środków finansowych przeznaczanych na rozwój nauki w stanach zjednoczonych Ameryki Północnej i Unii Europejskiej413.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.