Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОстаповець, П. П.-
dc.date.accessioned2024-02-23T09:32:09Z-
dc.date.available2024-02-23T09:32:09Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationОстаповець П. П. Розробка та впровадження інноваційних програмних засобів для автоматизації процесів обслуговування клієнтів у фінансових установах // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : зб. наук. праць / ред. кол.: А. С. Дем`янчук, В. І. Борейко, Й. В. Джунь та ін. ; Міжнар. економ-гуманіт. ун. ім. акад. Степана Дем`янчука. - Рівне : РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем`янчука, 2014. - Вип. 2(12). - С.162-167.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4741-
dc.description.abstractУ статті досліджено основні аспекти покращення обслуговування клієнтів у фінансових установах. Проаналізовано переваги та недоліки програмних засобів для автоматизації надання послуг клієнтам банку. Обґрунтовано висновки щодо впровадження інноваційних програмних засобів з метою підвищення продуктивності праці банківських працівників. // In the article the main aspects of customer service improving in financial institutions are investigated. The advantages and disadvantages of software tools to automate the services provision to bank customers are analyzed. The conclusions on the innovative software implementation to improve the productivity of bank employees are formed.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectinnovative softwareen_US
dc.subjectfinancial institutionsen_US
dc.subjectmeans of automation of banks activitiesen_US
dc.subjectcustomer serviceen_US
dc.subjectінноваційні програмні засобиen_US
dc.subjectфінансові установиen_US
dc.subjectзасоби автоматизації діяльності банківen_US
dc.subjectобслуговування клієнтівen_US
dc.titleРОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ АВТОМАТИЗАЦІЇ ПРОЦЕСІВ ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ У ФІНАНСОВИХ УСТАНОВАХen_US
dc.title.alternativeЗбірник наукових працьen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ 2014 рік. Випуск 2(12)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 12-162-167.pdfРозробка та впровадження інноваційних програмних засобів для автоматизації процесів обслуговування клієнтів у фінансових установах530.83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.