Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/474
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Мартинчук, К. | - |
dc.date.accessioned | 2018-04-26T07:10:43Z | - |
dc.date.available | 2018-04-26T07:10:43Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.isbn | 978-966-7359-75-1 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/474 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено праці вчених щодо підвищення грамотності учнів на уроках української мови у початкових класах. Розкрито методи за засоби впровадження різних типів вправ на уроках української мови у початкових класах. Пояснено, що писемне мовлення є узагальненою і конкретною його формою, зв’язною і розчленованою, довільною і нормованою, що потребує цілеспрямованого й систематичного навчання, оволодіння відповідними знаннями, уміннями й навичками. // The article studies the scientists’ works on increasing literacy of pupils at the Ukrainian lessons in primary school. Methods and means of implementing different types of exercises on Ukrainian language lessons in primary school are exposed. It is explained that the written speech is generalized and concrete form, coherent and dissected, an arbitrary and normalized, which requires deliberate and systematic training, mastering the appropriate knowledge, abilities and skills. | en_US |
dc.publisher | Збірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 153-158. | en_US |
dc.subject | Методи, засоби, шляхи реалізації. | en_US |
dc.subject | Methods, means, ways of implementation. | en_US |
dc.title | ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Збірник студентських наукових праць. 2015. №2 (4). |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Студентська стаття - Мартинчук.pdf | 565.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.