Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4752
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШимко, О. В.-
dc.contributor.authorShymko, O. V.-
dc.date.accessioned2024-02-28T08:29:46Z-
dc.date.available2024-02-28T08:29:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationШимко О. В. Формування асортиментної політики торговельного підприємства: маркетинговий підхід / О. В. Шимко // Бізнес Інформ. Економіка. менеджмент і маркетинг. - 2016. - № 11. - С. 408-413.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4752-
dc.description.abstractСтаттю присвячено розвитку маркетингового підходу до процесу формування асортиментної політики роздрібних торговельних підприємств та обґрунтуванню практичних рекомендацій щодо її реалізації на ринку текстильних товарів. Асортиментна політика роздрібних торговельних підприємствах розглянута як сукупність процесів, принципів, ресурсів і цілей управління асортиментом. Виокремлено чинники, які здійснюють суттєвий вплив на можливості підприємства у сфері управління асортиментом (конкретні умови функціонування та завдання, які висуваються з точки зору різних цільових пріоритетів). Розглянуто особливості формування купівельного попиту на текстильні товари. Удосконалено алгоритм формування асортименту текстильних товарів. Запропоновано моделі асортименту текстильних товарів залежно від підходів до ціноутворення, із урахуванням життєвих циклів товарів і теорії перетікання, використання яких дозволить підвищити обґрунтованість і ефективність прийняття управлінських рішень. // The article is concerned with development of a marketing approach to the process of formation of the assortment policy of retail trade enterprises and substantiation of practical recommendations for its placing on the market for textile goods. The assortment policy of retail trade enterprises has been considered as a totality of processes, principles, resources, and purposes of the assortment management. The factors that significantly impact the capabilities of enterprise in the field of assortment management (specific modalities of functioning and tasks that emerge from the viewpoint of different task priorities) have been allocated. Features of consumer demand as the main factor impacting the formation of assortment of textile goods have been considered. The algorithm for the formation of assortment of textile goods has been improved. Some models of the textile goods assortment depending on approaches to pricing, taking into consideration the life cycles of goods and the flow theory have been proposed, usage of which will increase the validity and efficiency of managerial decision-making.en_US
dc.publisherБізнес Інформen_US
dc.subjectassortment policyen_US
dc.subjectassortment modelen_US
dc.subjectassortment of textile goodsen_US
dc.subjectmarketing approachen_US
dc.subjectасортиментна політикаen_US
dc.subjectасортиментна модельen_US
dc.subjectасортимент текстильних товарівen_US
dc.subjectмаркетинговий підхідen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ АСОРТИМЕНТНОЇ ПОЛІТИКИ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА: МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІДen_US
dc.title.alternativeTHE FORMATION OF THE ASSORTMENT POLICY OF A COMMERCIAL ENTERPRISE: MARKETING APPROACHen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
binf_2016_11_69.pdfФормування асортиментної політики торговельного підприємства: маркетинговий підхід323.65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.