Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4753
Назва: ДИВЕРСИФІКАЦІЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМ РОЗВИТКУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Інші назви: DIVERSIFICATION AS A STRATEGIC DIRECTION FOR THE DEVELOPMENT OF TRADE ENTERPRISES
Автори: Шимко, О. В.
Shymko, O. V.
Ключові слова: trade enterprise
diversification of activity
motives of diversification
types and levels of diversification
directions of diversification
торговельне підприємство
диверсифікація діяльності
диверсифікація діяльності
види та рівні диверсифікації
напрями диверсифікації
Дата публікації: 2018
Видавництво: Бізнес Інформ
Бібліографічний опис: Шимко О. В. Диверсифікація як стратегічний напрям розвитку торговельних підприємств / О. В. Шимко // Бізнес Інформ. Економіка. Економіка торгівлі та послуг. - 2018. - № 2. - С. 159-163.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено вирішенню теоретичних, методологічних і прикладних питань щодо диверсифікації діяльності торговельних підприємств на споживчому ринку України в умовах загострення конкуренції й активізації глобальних трансформаційних процесів. Розкрито економічну сутність, роль і призначення диверсифікації діяльності підприємства як економічного процесу та складового елементу його зростання, визначено переваги та загрози. Диверсифікацію як спосіб розвитку підприємства розглянуто у контексті економічного управління (системному, економічному, управлінському аспектах). Визначено мотиви, які обумовлюють вибір стратегії диверсифікації як стратегії зростання та фактори, що впливають на її вибір. Розглянуто галузеві особливості диверсифікації діяльності торговельних підприємств та критерії визначення ступеня диверсифікації (за товарними сегментами, ринками і видами бізнесу). Досліджено тенденції розвитку диверсифікації діяльності торговельних підприємств на споживчому ринку України, які мають прояв у сучасних умовах. // The article is concerned with solving of the theoretical, methodological and applied questions of diversification of activity of trading enterprises at the consumer market of Ukraine in conditions of aggravation of competition along with activation of global transformational processes. The economic essence, role, and purpose of diversification of activity of enterprise as economic process together with the integral element of its growth are disclosed, advantages and threats are defined. Diversification as a way of enterprise development is considered in the context of economic management (system, economic, managerial aspects). The motives determining the choice of diversification strategy as growth strategies and the factors influencing its choice are determined. The sectoral features of diversification of trading enterprises activity and criteria for determining the degree of diversification (by commodity segments, markets, and types of business) are considered. The contemporary tendencies of diversification of activity of trading enterprises at the consumer market of Ukraine are researched.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4753
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи кафедри менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
business-inform-2018-2_0-pages-159_163.pdfДиверсифікація як стратегічний напрям розвитку торговельних підприємств319.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.