Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4755
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШимко, О. В.-
dc.contributor.authorShymko, O. V.-
dc.date.accessioned2024-02-28T08:45:14Z-
dc.date.available2024-02-28T08:45:14Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШимко О. В. Мерчандайзинг у системі управління торговельним підприємством / О. В. Шимко // Бізнес Інформ. Економіка. Менеджмент і маркетинг. - 2020. - № 1. - С. 383-390.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4755-
dc.description.abstractСтаттю присвячено вирішенню теоретичних, методологічних і прикладних питань використання мерчандайзингу в діяльності торговельних підприємств в умовах загострення конкуренції на споживчому ринку України й активізації глобальних трансформаційних процесів. Розкрито економічну сутність і призначення мерчандайзингу, визначено його класифікаційні ознаки та види. Охарактеризовано мотиви, які обумовлюють використання мерчандайзингу в діяльності торговельних підприємств. Мерчандайзинг як специфічну маркетингову технологію розглянуто в розрізі функціональних зон, які відіграють специфічну роль у взаємодії з споживачами. Охарактеризовано вплив окремих елементів системи мерчандайзингу на формування передбачуваної поведінки споживачів у торговельній залі. Проаналізовано особливості сприйняття споживачами простору мерчандайзингу. Виокремлено чинники, які викликають дискомфорт сприйняття товарів у магазині. Визначено основні завдання управління рівнями та інструментами мерчандайзингу, вирішення яких дозволить роздрібному торговельному підприємству оперативно реагувати на зміни ринкових умов та оптимально поєднувати цілі та завдання комерційної діяльності з потребами споживачів. // The article is concerned with solving the theoretical, methodological and applied issues of the use of merchandising in the activities of trading enterprises in the face of increasing competition in the Ukrainian consumer market and the activization of global transformational processes. The economic essence and purpose of merchandising are disclosed, its classification features and types are defined. The motives behind the use of merchandising in the activities of trading enterprises are described. Merchandising as a specific marketing technology is considered in the context of functional zones, which play a specific role in interaction with consumers. The influence of individual elements of the merchandising system on the formation of alleged consumer behavior in the trading hall is characterized. The peculiarities of consumers’ perception of the merchandising space are analyzed. The factors that cause discomfort of perception of goods in the store are allocated. The main tasks of managing the levels and instruments of merchandising, the solution of which will allow a retail company to respond quickly to changes in market conditions and optimally combine the goals and objectives of commercial activity with the consumers’ needs, are defined.en_US
dc.publisherБізнес Інформen_US
dc.subjectmerchandisingen_US
dc.subjectfunctional merchandising zonesen_US
dc.subjectmerchandising instrumentsen_US
dc.subjectmanagement of merchandisingen_US
dc.subjectconsumer behavioren_US
dc.subjectмерчандайзингen_US
dc.subjectфункціональні зони мерчандайзингуen_US
dc.subjectінструменти мерчандайзингуen_US
dc.subjectуправління мерчандайзингомen_US
dc.subjectповедінка споживачівen_US
dc.titleМЕРЧАНДАЙЗИНГ У СИСТЕМІ УПРАВЛІННЯ ТОРГОВЕЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМen_US
dc.title.alternativeMERCHANDISING IN THE TRADING ENTERPRISE MANAGEMENT SYSTEMen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові роботи кафедри менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
business-inform-2020-1_0-pages-383_390.pdfМерчандайзинг у системі управління торговельним підприємством313.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.