Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/475
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМацюк Галина-
dc.date.accessioned2018-04-26T07:13:12Z-
dc.date.available2018-04-26T07:13:12Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.isbn978-966-7359-75-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/475-
dc.description.abstractУ статті досліджено проблему організації роботи із дітьми з інтелектуальними вадами. Розкрито форми розумової відсталості та охарактеризовано фактори, які позитивно впливають на особистісний розвиток дитини з вадами інтелекту. Акцентовано увагу на причинах неуспішності учнів з особливими потребами, їх проявах і методах корекційної роботи щодо її подолання. Обґрунтовано оптимальні форми та методи особистісно орієнтованого підходу до учнів. // The article is devoted to the organization of teacher’s work with children who has intellectual disabilities. The forms of mental retardation are grounded; the factors of positive affect on the personal development of children with impaired intelligence are characterized. The attention is focused on the reasons for poor progress of pupils with special needs; the forms and methods of remedial work to overcome it are shown. The optimal forms and methods of personality oriented approaching to pupils with intellectual disabilities are grounded.en_US
dc.publisherЗбірник студентських наукових праць. - № 2 (4). - Рівне: РВЦ МЕГУ ім. акад. С. Дем'янчука, 2015. - 200 с. - С. 159-164.en_US
dc.subjectДіти з інтелектуальними вадами, молодші школярі, форми і методи психокорекційної роботи.en_US
dc.subjectChildren with intellectual disabilities, pupils of primary schools, forms and methods of psychoremedial work.en_US
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ІЗ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ВАДАМИen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Збірник студентських наукових праць. 2015. №2 (4).

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Студентська стаття - Мацюк.pdf611.43 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.