Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4791
Назва: ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ = THE FORMATION OF CIVIC COMPETENCE DURING THE STUDY OF THE SCHOOL COURSE ON THE HISTORY OF UKRAINE
Інші назви: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»
Автори: Васьковець, Х. І.
Vaskovets, H. I.
Ключові слова: історія України
освіта
НУШ
компетентнісне навчання
громадянська компетентність
методи навчання
history of Ukraine
education
NUS
competence training
civic competence
teaching methods
Дата публікації: 2024
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Васьковець Х. І. Формування громадянської компетентності при вивченні шкільного курсу історії України : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Х. І. Васьковець ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Ф-т. географії, іст. та туризму ; Каф. іст., теорії держ. і права та філософії. - Рівне, 2024. - 107 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі на основі детального аналізу комплексу джерел та методичної літератури з обраної теми досліджено компетентнісний потенціал шкільного курсу історії України. Проаналізовано освітні технології, методи та засоби формування громадянської свідомості учнів на уроках історії України. Вдосконалено методичні і практичні прийоми формування громадянської відповідальності. Визначено роль формувального оцінювання на уроках історії України в контексті навчання громадянської компетентності. З позицій сучасного бачення визначено місце і роль ключових та предметних компетентностей у процесі формування всесторонньо розвиненої особистості, здатної застосовувати отримані знання в конкретних життєвих ситуаціях. Окрема увага зосереджена на впровадженні результатів дослідження щодо формування громадянської свідомості учнів на уроках історії України. = In the qualification paper, based on a detailed analysis of the complex of sources and methodical literature on the chosen topic, the competence potential of the school course of the history of Ukraine is investigated. The educational technologies, methods and means of forming the civic consciousness of students in the lessons of the history of Ukraine were analyzed. Methodical and practical methods of forming civic responsibility have been improved. The role of formative assessment in the lessons of the history of Ukraine in the context of teaching civic competence is determined. From the point of view of the modern vision, the place and role of key and subject competencies in the process of forming a comprehensively developed personality, capable of applying the acquired knowledge in specific life situations, is determined. Particular attention is focused on the implementation of research results on the formation of civic consciousness of students in lessons of the history of Ukraine.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4791
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри історії, теорії держави і права та філософії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Васьковець_ Х_2024_магістр_чистовик.pdfВаськовець Х. І. Формування громадянської компетентності при вивченні1.16 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.