Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4791
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВаськовець, Х. І.-
dc.contributor.authorVaskovets, H. I.-
dc.date.accessioned2024-05-01T12:11:56Z-
dc.date.available2024-05-01T12:11:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationВаськовець Х. І. Формування громадянської компетентності при вивченні шкільного курсу історії України : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Х. І. Васьковець ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Ф-т. географії, іст. та туризму ; Каф. іст., теорії держ. і права та філософії. - Рівне, 2024. - 107 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4791-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі на основі детального аналізу комплексу джерел та методичної літератури з обраної теми досліджено компетентнісний потенціал шкільного курсу історії України. Проаналізовано освітні технології, методи та засоби формування громадянської свідомості учнів на уроках історії України. Вдосконалено методичні і практичні прийоми формування громадянської відповідальності. Визначено роль формувального оцінювання на уроках історії України в контексті навчання громадянської компетентності. З позицій сучасного бачення визначено місце і роль ключових та предметних компетентностей у процесі формування всесторонньо розвиненої особистості, здатної застосовувати отримані знання в конкретних життєвих ситуаціях. Окрема увага зосереджена на впровадженні результатів дослідження щодо формування громадянської свідомості учнів на уроках історії України. = In the qualification paper, based on a detailed analysis of the complex of sources and methodical literature on the chosen topic, the competence potential of the school course of the history of Ukraine is investigated. The educational technologies, methods and means of forming the civic consciousness of students in the lessons of the history of Ukraine were analyzed. Methodical and practical methods of forming civic responsibility have been improved. The role of formative assessment in the lessons of the history of Ukraine in the context of teaching civic competence is determined. From the point of view of the modern vision, the place and role of key and subject competencies in the process of forming a comprehensively developed personality, capable of applying the acquired knowledge in specific life situations, is determined. Particular attention is focused on the implementation of research results on the formation of civic consciousness of students in lessons of the history of Ukraine.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectісторія Україниen_US
dc.subjectосвітаen_US
dc.subjectНУШen_US
dc.subjectкомпетентнісне навчанняen_US
dc.subjectгромадянська компетентністьen_US
dc.subjectметоди навчанняen_US
dc.subjecthistory of Ukraineen_US
dc.subjecteducationen_US
dc.subjectNUSen_US
dc.subjectcompetence trainingen_US
dc.subjectcivic competenceen_US
dc.subjectteaching methodsen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ = THE FORMATION OF CIVIC COMPETENCE DURING THE STUDY OF THE SCHOOL COURSE ON THE HISTORY OF UKRAINEen_US
dc.title.alternativeКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»en_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри історії, теорії держави і права та філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Васьковець_ Х_2024_магістр_чистовик.pdfВаськовець Х. І. Формування громадянської компетентності при вивченні1.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.