Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4800
Title: ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ ІЗ ШКІЛЬНИХ КУРСІВ ІСТОРІЇ = FEATURES OF ASSESSMENT OF EDUCATIONAL KNOWLEDGE OF STUDENTS FROM SCHOOL COURSES STORIES
Other Titles: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»
Authors: Левдер, В. І.
Levder, V. I.
Keywords: assessment methods
competences
assessment criteria
State Education Standard
методи оцінювання
компетентності
критерії оцінювання
Державний стандарт освіти
Issue Date: 2024
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Левдер В. І. Особливості оцінювання навчальних знань учнів із шкільних курсів історії : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / В. І. Левдер ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Ф-т. географії, іст. та туризму ; Каф. іст., теорії держ. і права та філософії. - Рівне, 2024. - 90 с.
Abstract: У даній роботі досліджується проблема оцінювання навчальних знань учнів під час вивчення шкільних курсів історії. Описуються види та методи оцінювання, новітні прийоми та засоби діагностики знань. Розглядається проблема компетентностей як об’єкта навчальних досягнень учнів. = This work examines the problem of assessing students' educational knowledge during school history courses. The types and methods of evaluation, the latest techniques and means of knowledge diagnostics are described. The problem of competences as an object of educational achievements of students is considered. =
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4800
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри історії, теорії держави і права та філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Левдер Віталій Іванович_чистовик_2024.pdfОсобливості оцінювання навчальних знань учнів із шкільних курсів історії1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.