Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4801
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМаркович, Р. М.-
dc.contributor.authorMarkovych, R. M.-
dc.date.accessioned2024-05-06T09:25:55Z-
dc.date.available2024-05-06T09:25:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМаркович Р. М. Використання інформаційних технологій на уроках історії в умовах змішаного навчання : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Р. М. Маркович ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Ф-т. географії, іст. та туризму ; Каф. іст., теорії держ. і права та філософії. - Рівне, 2024. - 78 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4801-
dc.description.abstractРозкрито теоретико-методологічні аспекти застосування інформаційних технологій в умовах змішаного навчання. Висвітлено сутність поняття «інформаційні технології», види інформаційних технологій та дидактичні особливості організації уроку історії з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Здійснено аналіз застосування інформаційних технологій в освітньому процесі. Розкрито роль застосування інтерактивних технологій на уроках історії, мультимедійних технологій, новітніх освітніх платформ та цифровиз за стосунків. Наведена розробка уроку з історії з застосуванням інформаційних технологій. = The theoretical and methodological aspects of the application of information technologies in the conditions of mixed education are disclosed. The essence of the concept of «information technologies», types of information technologies and didactic features of the organization of a history lesson using information and communication technologies are highlighted. An analysis of the use of information technologies in the educational process was carried out. The role of the use of interactive technologies in history lessons, multimedia technologies, the latest educational platforms and digitalization in relationships is revealed. The development of a history lesson with the use of information technologies is given.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectурокen_US
dc.subjectісторіяen_US
dc.subjectінформаційні технологіїen_US
dc.subjectкомп’ютерні технологіїen_US
dc.subjectінтерактивні технологіїen_US
dc.subjectlessonen_US
dc.subjecthistoryen_US
dc.subjectinformation technologiesen_US
dc.subjectcomputer technologiesen_US
dc.subjectinteractive technologiesen_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ = USE OF INFORMATION TECHNOLOGIES IN HISTORY LESSONS IN CONDITIONS OF BLENDED LEARNINGen_US
dc.title.alternativeКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»en_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри історії, теорії держави і права та філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Маркович_Р_2024_магістр_чистовик.pdfВикористання інформаційних технологій на уроках історії в умовах змішаного навчання1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.