Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4802
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМацюк, Ю. В.-
dc.contributor.authorMatsiuk, Y. V.-
dc.date.accessioned2024-05-06T09:30:55Z-
dc.date.available2024-05-06T09:30:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМацюк Ю. В. Інноваційні технології у викладанні шкільного курсу історії та правознавства в ЗЗСО : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Ю. В. Мацюк ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Ф-т. географії, іст. та туризму ; Каф. іст., теорії держ. і права та філософії. - Рівне, 2024. - 89 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4802-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі досліджено сутність інноваційних технологій навчання історії та правознавства у закладах загальної середньої освіти. Для успішного досягнення мети розглянуто стан теоретичного обґрунтування проблеми дослідження інноваційних технологій у викладанні шкільних предметів, охарактеризовано інноваційні моделі та системи навчання здобувачів освіти. Здійснено аналіз наявних інноваційних технологій в ЗЗСО та узагальнено формування інструментарію дослідження ефективності інноваційних технологій у викладанні шкільного курсу історії та правознавства. Розглянуто можливості застосування інноваційних ігрових технологій на уроках правознавства та історії в рамках реалізації державних освітніх стандартів нового покоління та подано рекомендації щодо їх використання. = The essence of innovative technologies for teaching history and jurisprudence in general secondary education institutions is investigated in the master's thesis. To successfully achieve the goal, the state of theoretical substantiation of the problem of researching innovative technologies in teaching school subjects is considered, innovative models and systems of education of students are characterised. The analysis of the available innovative technologies in general secondary education is carried out and the formation of tools for researching the effectiveness of innovative technologies in teaching history and jurisprudence is summarised. The possibilities of applying innovative game technologies in the lessons of jurisprudence and history in the framework of the implementation of the state educational standards of the new generation are considered and recommendations for their use are given.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectinnovationen_US
dc.subjectinnovative technologiesen_US
dc.subjectinteractive game methodsen_US
dc.subjectsecondary schoolen_US
dc.subjectstudenten_US
dc.subjectlessonen_US
dc.subjectteacheren_US
dc.subjectінноваціїen_US
dc.subjectінноваційні технологіїen_US
dc.subjectінтерактивні ігрові методиen_US
dc.subjectзаклад загальної середньої світиen_US
dc.subjectученьen_US
dc.subjectурокen_US
dc.subjectпедагогen_US
dc.titleІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИКЛАДАННІ ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІСТОРІЇ ТА ПРАВОЗНАВСТВА В ЗЗСО = INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN TEACHING HISTORY AND JURISPRUDENCE IN GENERAL SECONDARY EDUCATIONen_US
dc.title.alternativeКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»en_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри історії, теорії держави і права та філософії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мацюк_Ю_магістр_чистовик.pdfІнноваційні технології у викладанні шкільного курсу історії та правознавства в ЗЗСО1.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.