Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 30.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ = FORMATION OF INFORMATION AND COMMUNICATION COMPETENCE OF HIGH SCHOOL PUPILS AT ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN THE CONTEXT OF DISTANCE LEARNINGВетлянчук, Д. М.; Vetlyanchuk, D. M.
2024ДРАМАТУРГІЯ БЕРНАРДА ШОУ ТА ЇЇ ВИВЧЕННЯ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ = BERNARD SHAW'S DRAMATURGY AND ITS STUDY IN FOREIGN LITERATURE CLASSES IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONSАндрашко, В. М.; Andrashko, V. M.
2024ЛІТЕРАТУРНО-КРИТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ГЕТЕ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗЗСО (НА ПРИКЛАДІ ТРАГЕДІЇ ГЕТЕ «ФАУСТ») = LITERARY-CRITICAL AND METHODOLOGICAL FEATURES OF THE STUDY OF GOETHE'S WORK IN THE LESSONS OF FOREIGN LITERATURE IN ZZSO (ON THE EXAMPLE OF GOETHE'S TRAGEDY «FAUST»)Борисовець, К. С.; Borysovets, K. S.
2024ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ = THE USING OF THE PROJECT TECHNOLOGIES AT THE ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN HIGH SCHOOLКозловська, В. А.; Kozlovska, V. A.
2024МЕТОДИКА КОМПОЗИЦІЙНОГО АНАЛІЗУ ПРОЗОВОГО ТВОРУ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ В. СКОТТА «АЙВЕНГО») = METHODOLOGY OF COMPOSITION ANALYSIS OF PROSE WORK IN SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS (ON THE EXAMPLE OF V. SCOTT'S NOVEL «IVANHOE»)Гольонко, І. В.; Holyonko, І. V
2024СПЕЦИФІКА ВИВЧЕННЯ ДИТЯЧИХ ОБРАЗІВ У РОМАНАХ МАРКА ТВЕНА «ПРИГОДИ ТОМА СОЄРА» І «ПРИГОДИ ГЕКЛЬБЕРРІ ФІННА» НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ = THE SPECIFICS OF STUDYING CHILDREN'S IMAGES IN MARK TWAIN'S NOVELS «THE ADVENTURES OF TOM SAWYER» AND «THE ADVENTURES OF HUCKLEBERRY FINN» IN FOREIGN LITERATURE CLASSES IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONSДудко, Д. В.; Dudko, D. V.
2024ВИКОРИСТАННЯ ВІРШІВ ТА ПІСЕНЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИЧНИХ НАВИЧОК НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗЗСО = THE USE OF POEMS AND SONGS AS AN EFFECTIVE MEANS OF DEVELOPING PHONETIC SKILLS IN THE ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN GENERAL SECONDARY SCHOOLSГригорчук, А. П.; Hryhorchuk, A. P.
2024ЛІТЕРАТУРНО-КРИТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ГЕРБЕРТА УЕЛЛСА В ЗЗСО = LITERARY-CRITICAL AND METHODOLOGICAL FEATURES OF STUDYING HERBERT WELLS' CREATIVITY IN SECONDARY SCHOOLБілецький, А. В.; Biletskyi, A. V.
2024ПРИЙОМИ ДРАМАТИЗАЦІЇ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ = DRAMATIZATION TECHNIQUES FOR THE FORMATION OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS' DIALOGIC COMPETENCE IN ENGLISH LESSONSКривус, М. І.; Kryvus, M. I.
2024ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ КОНТРОЛЮ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА ОСНОВІ АУДІЮВАННЯ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ У ЗЗСО = TESTING AS A MEANS OF MONITORING ENGLISH LEXICAL COMPETENCE BASED ON LISTENING COMPREHENSION AT THE SENIOR STAGE OF EDUCATION IN SECONDARY SCHOOLSМізюрко, І. В.; Miziurko, I. V.