Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 30 of 30
Issue Date | Title | Author(s) |
2024 | ЛІТЕРАТУРНО-КРИТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ГЕРБЕРТА УЕЛЛСА В ЗЗСО = LITERARY-CRITICAL AND METHODOLOGICAL FEATURES OF STUDYING HERBERT WELLS' CREATIVITY IN SECONDARY SCHOOL | Білецький, А. В.; Biletskyi, A. V. |
2024 | ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ АНАЛІТИЧНОГО ЧИТАННЯ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ = FORMATION OF ANALYTICAL READING SKILLS OF HIGH SCHOOL PUPILS AT ENGLISH LANGUAGE CLASSES | Кривой, В. М.; Kryvoy, V. M. |
2024 | ПРИЙОМИ ДРАМАТИЗАЦІЇ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ = DRAMATIZATION TECHNIQUES FOR THE FORMATION OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS' DIALOGIC COMPETENCE IN ENGLISH LESSONS | Кривус, М. І.; Kryvus, M. I. |
2024 | СПЕЦИФІКА ВИВЧЕННЯ ДИТЯЧИХ ОБРАЗІВ У РОМАНАХ МАРКА ТВЕНА «ПРИГОДИ ТОМА СОЄРА» І «ПРИГОДИ ГЕКЛЬБЕРРІ ФІННА» НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ = THE SPECIFICS OF STUDYING CHILDREN'S IMAGES IN MARK TWAIN'S NOVELS «THE ADVENTURES OF TOM SAWYER» AND «THE ADVENTURES OF HUCKLEBERRY FINN» IN FOREIGN LITERATURE CLASSES IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS | Дудко, Д. В.; Dudko, D. V. |
2024 | ВИКОРИСТАННЯ ВІРШІВ ТА ПІСЕНЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИЧНИХ НАВИЧОК НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗЗСО = THE USE OF POEMS AND SONGS AS AN EFFECTIVE MEANS OF DEVELOPING PHONETIC SKILLS IN THE ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN GENERAL SECONDARY SCHOOLS | Григорчук, А. П.; Hryhorchuk, A. P. |
2024 | МЕТОДИКА КОМПОЗИЦІЙНОГО АНАЛІЗУ ПРОЗОВОГО ТВОРУ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ В. СКОТТА «АЙВЕНГО») = METHODOLOGY OF COMPOSITION ANALYSIS OF PROSE WORK IN SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS (ON THE EXAMPLE OF V. SCOTT'S NOVEL «IVANHOE») | Гольонко, І. В.; Holyonko, І. V |
2024 | ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ = FORMATION OF INFORMATION AND COMMUNICATION COMPETENCE OF HIGH SCHOOL PUPILS AT ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN THE CONTEXT OF DISTANCE LEARNING | Ветлянчук, Д. М.; Vetlyanchuk, D. M. |
2024 | ЛІТЕРАТУРНО-КРИТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ГЕТЕ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗЗСО (НА ПРИКЛАДІ ТРАГЕДІЇ ГЕТЕ «ФАУСТ») = LITERARY-CRITICAL AND METHODOLOGICAL FEATURES OF THE STUDY OF GOETHE'S WORK IN THE LESSONS OF FOREIGN LITERATURE IN ZZSO (ON THE EXAMPLE OF GOETHE'S TRAGEDY «FAUST») | Борисовець, К. С.; Borysovets, K. S. |
2024 | ДРАМАТУРГІЯ БЕРНАРДА ШОУ ТА ЇЇ ВИВЧЕННЯ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ = BERNARD SHAW'S DRAMATURGY AND ITS STUDY IN FOREIGN LITERATURE CLASSES IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS | Андрашко, В. М.; Andrashko, V. M. |
2024 | ВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ = THE USING OF THE PROJECT TECHNOLOGIES AT THE ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN HIGH SCHOOL | Козловська, В. А.; Kozlovska, V. A. |
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 21 to 30 of 30