Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4811
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКозловська, В. А.-
dc.contributor.authorKozlovska, V. A.-
dc.date.accessioned2024-05-07T09:32:55Z-
dc.date.available2024-05-07T09:32:55Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКозловська В. А. Використання проєктних технологій на уроках англійської мови в старшій школі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / В. А. Козловська ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 71 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4811-
dc.description.abstractНаукове дослідження присвячено вивченню проблеми використання проєктних технологій на уроках англійської мови в старшій школі. У роботі проаналізовано теоретичні основи використання проєктних технологій на уроках англійської мови в старшій школи. Досліджено особливості використання проєктних технологій на уроках англійської мови. Експериментальна частина роботи включає перевірку ефективності методики проєктних технологій на уроках англійської мови. Автор порівнює зміни у рівнях розвитку лексичної компетенцій учнів в експериментальній та контрольній групах до та після проведення експерименту. Кількісний і якісний аналіз результатів дослідження підтвердив ефективність методики формування англомовної лексичної компетентності учнів із використанням системи проєкнтих технологій. = The scientific research is devoted to the study of the problem of using project technologies during English lessons in high school. The author analyzes the theoretical foundations of the use of project technologies at the lessons of English in high school. Peculiarities of the use of project technologies in English lessons were studied. The experimental part of the work includes checking the effectiveness of the project technology methodology in English language classes. The author compares changes in the levels of development of lexical competences of students in the experimental and control groups before and after the experiment. Quantitative and qualitative analysis of the results of the study confirmed the effectiveness of the method of forming students' English lexical competence with the using the system of designed technologies.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectпроєктen_US
dc.subjectпроєктні технологіїen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.subjectлексична компетентністьen_US
dc.subjectprojecten_US
dc.subjectproject technologiesen_US
dc.subjectEnglish languageen_US
dc.subjectlexical competenceen_US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ПРОЄКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ = THE USING OF THE PROJECT TECHNOLOGIES AT THE ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN HIGH SCHOOLen_US
dc.title.alternativeКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»en_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
_Козловська В А 014 середня освіта англ мова.pdfВикористання проєктних технологій на уроках англійської мови в старшій школі1.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.