Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4814
Назва: | ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ = FORMATION OF INFORMATION AND COMMUNICATION COMPETENCE OF HIGH SCHOOL PUPILS AT ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN THE CONTEXT OF DISTANCE LEARNING |
Інші назви: | Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» |
Автори: | Ветлянчук, Д. М. Vetlyanchuk, D. M. |
Ключові слова: | інформаційно-комунікативна компетентність дистанційне навчання онлайн-навчання ІКТ-технології information and communication competence distance learning online learning ICT technologies |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Ветлянчук Д. М. Формування інформаційно-комунікативної компетентності учнів старшої школи на уроках англійської мови в умовах дистанційного навчання : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Д. М. Ветлярчук ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 89 с. |
Короткий огляд (реферат): | У науковій роботі автор розглядає проблему формування інформаційно-комунікативної компетентності учнів старшої школи на уроках англійської мови. З’ясовано визначення поняття «дистанційне навчання», яке є інноваційною формою навчання та має багато особливостей. Систематизовано найважливіші вимоги до впровадження онлайн-навчання. Розкрито поняття інформаційно-комунікаційної компетентності. Запропоновано методику формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів старших класів в процесі вивчення англійської мови в умовах дистанційного навчання. В ході експериментального дослідження з’ясовано, що формування інформаційно-комунікаційної компетентності тісно пов’язані з розробкою та впровадженням ІКТ-технологій у навчальний процес, повсякденне життя учнів та з підготовкою вчителя. = In the research, the author considers the problem of forming information and communication competence of high school pupils at English language lessons. The definition of the concept of «distance learning», which is an innovative form of education and has many features, is clarified. The most important requirements for the implementation of online learning are systematized. The concept of information and communication competence is revealed. A methodology for the formation of information and communication competence of high school pupils in the process of learning English in the context of distance learning is proposed. In the course of the experimental study, it was found that the formation of information and communication competence is closely related to the development and implementation of ICT technologies in the educational process, pupils’ daily life and teachers’ training. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4814 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ветлянчук Денис_ МАГІСТЕРСЬКА.pdf | Формування інформаційно-комунікативної компетентності учнів старшої школи на уроках англійської мови в умовах дистанційного навчання | 913.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.