Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4815
Title: МЕТОДИКА КОМПОЗИЦІЙНОГО АНАЛІЗУ ПРОЗОВОГО ТВОРУ У ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ РОМАНУ В. СКОТТА «АЙВЕНГО») = METHODOLOGY OF COMPOSITION ANALYSIS OF PROSE WORK IN SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS (ON THE EXAMPLE OF V. SCOTT'S NOVEL «IVANHOE»)
Other Titles: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»
Authors: Гольонко, І. В.
Holyonko, І. V
Keywords: композиція
композиційна організація прозового твору
композиційний аналіз
історичний роман
В. Скотт
роман «Айвенго»
composition
compositional organization of a prose work
compositional analysis
historical novel
V. Scott
novel «Ivanhoe»
Issue Date: 2024
Publisher: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Citation: Гольонко І. В. Методика композиційного аналізу прозового твору у закладах середньої освіти (на прикладі роману В. Скотта «Айвенго») : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. В. Гольонко ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 90 с.
Abstract: Наукове дослідження присвячене актуальній проблемі композиційного аналізу прозового твору у закладах середньої освіти. У першому розділі обґрунтовано теоретичні засади, різні моделі літературознавчих підходів до композиційного аналізу прозового твору, розроблено опорні схеми такого аналізу, які можуть бути застосовані у шкільній практиці аналізу прозового літературно-художнього твору. У другому розділі досліджено роман В. Скотта «Айвенго» та визначено його місце у творчому спадку славетного англійського письменника, а також проаналізовано ідейно-тематичну та сюжетно-композиційну структуру твору. У третьому розділі результати роботи апробовані у вигляді розробки двох уроків з вивчення роману В. Скотта у школі. = The scientific study is devoted to the actual problem of compositional analysis of a prose work in secondary education institutions. The first chapter substantiates the theoretical principles, different models of literary approaches to the compositional analysis of a prose work, and develops reference schemes for such an analysis that can be applied in the school practice of analyzing a prose literary and artistic work. The second chapter examines V. Scott's novel Ivanhoe and determines its place in the creative legacy of the famous English writer, as well as analyzes the ideological-thematic and plot-compositional structure of the work. In the third chapter, the results of the work are tested in the form of the development of two lessons on the study of V. Scott's novel at school.
URI: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4815
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гольонко І_магістерська р..pdfМетодика композиційного аналізу прозового твору у закладах середньої освіти (на прикладі роману В. Скотта «Айвенго»)775.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.