Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4816
Назва: ВИКОРИСТАННЯ ВІРШІВ ТА ПІСЕНЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИЧНИХ НАВИЧОК НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗЗСО = THE USE OF POEMS AND SONGS AS AN EFFECTIVE MEANS OF DEVELOPING PHONETIC SKILLS IN THE ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN GENERAL SECONDARY SCHOOLS
Інші назви: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»
Автори: Григорчук, А. П.
Hryhorchuk, A. P.
Ключові слова: phonetic skills
фонетичні навички
ефективність використання
efficiency of use
educational process
освітній процес
investigate
дослідження
Дата публікації: 2024
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Григорчук А. П. Використання віршів та пісень як засіб формування фонетичних навичок на уроках англійської мови в ЗЗСО : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / А. П. Григорук ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 78 с.
Короткий огляд (реферат): У науковій роботі автор розглядає проблему використання віршів та пісень як засіб формування фонетичних навичок на уроках англійської мови в ЗЗСО. Досліджено важливість фонетичних навичок у вивченні іноземної мови, виявлено переваги та недоліки використання таких методів навчання як вірші та пісня. Проаналізовано теоретичні підходи до використання музики у навчальному процесі. Робота має на меті дослідити використання віршів та пісень як ефективний засіб формування фонетичних навичок на уроках англійської мови у з закладах загальної середньої освіти. = In the scientific work , the author considers the problem of using poems and songs as a means of forming phonetic skills in English language lessons in general secondary schools. The importance of phonetic skills in learning a foreign language is investigated, the advantages and disadvantages of using such teaching methods as poetry and song are revealed. Theoretical approaches to the use of music in the educational process are analyzed. The study aims to investigate the use of poems and songs as an effective means of developing phonetic skills in English language lessons in secondary schools.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4816
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Григорчук А._Магістерська_робота.pdfВикористання віршів та пісень як засіб формування фонетичних навичок на уроках англійської мови в ЗЗСО2.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.