Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4817
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДудко, Д. В.-
dc.contributor.authorDudko, D. V.-
dc.date.accessioned2024-05-07T10:38:54Z-
dc.date.available2024-05-07T10:38:54Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДудко Д. В. Специфіка вивчення дитячих образів у романах Марка Твена «Пригоди Тома Соєра» і «Пригоди Гекльберрі Фінна» на уроках зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Д. В. Дудко ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 96 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4817-
dc.description.abstractУ роботі досліджено ідіостиль письменника; з’ясовано автобіографічний контекст роману «Пригоди Тома Соєра»; вивчено ідейно-художню концепцію роману «Пригоди Гекльберрі Фінна». З’ясовано специфіку світу дитинства у романі Марка Твена «Пригоди Тома Соєра» та «Пригоди Гекльберрі Фінна». Розроблено конспекти уроків з вивчення творчості Марка Твена в закладах загальної середньої освіти. = The work examines the writer's idiostyle; the autobiographical context of the novel «The Adventures of Tom Sawyer» is clarified; the ideological and artistic concept of the novel «The Adventures of Huckleberry Finn» is studied. The specificity of the world of childhood in Mark Twain's novel «The Adventures of Tom Sawyer» and «The Adventures of Huckleberry Finn» is clarified. Outlines of lessons on the study of Mark Twain's work in institutions of general secondary education have been developed.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectідіостиль письменникаen_US
dc.subjectМарк Твенen_US
dc.subjectдитячі образиen_US
dc.subjectурок зарубіжної літературиen_US
dc.subjectзаклад загальної середньої освітиen_US
dc.subjectwriter's idiostyleen_US
dc.subjectMark Twainen_US
dc.subjectchildren's imagesen_US
dc.subjectforeign literature lessonen_US
dc.subjectgeneral secondary education institutionen_US
dc.titleСПЕЦИФІКА ВИВЧЕННЯ ДИТЯЧИХ ОБРАЗІВ У РОМАНАХ МАРКА ТВЕНА «ПРИГОДИ ТОМА СОЄРА» І «ПРИГОДИ ГЕКЛЬБЕРРІ ФІННА» НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ = THE SPECIFICS OF STUDYING CHILDREN'S IMAGES IN MARK TWAIN'S NOVELS «THE ADVENTURES OF TOM SAWYER» AND «THE ADVENTURES OF HUCKLEBERRY FINN» IN FOREIGN LITERATURE CLASSES IN GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONSen_US
dc.title.alternativeКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»en_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дудко Данило магістерська .pdfСпецифіка вивчення дитячих образів у романах Марка Твена «Пригоди Тома Соєра» і «Пригоди Гекльберрі Фінна» на уроках зарубіжної літератури в закладах загальної середньої освіти689.81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.