Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4837
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривус, М. І.-
dc.contributor.authorKryvus, M. I.-
dc.date.accessioned2024-05-09T11:20:01Z-
dc.date.available2024-05-09T11:20:01Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКривус М. І. Прийоми драматизації для формування діалогічної компетеності учнів середньої школи на уроках англійської мови : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / М. І. Кривус ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 73 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4837-
dc.description.abstractУ сучасних умовах велика увага приділяється вдосконаленню методів навчання англійської мови в середній школі. Одним із перспективних напрямків є застосування прийому драматизації для формування діалогічної компетентності учнів. У вступі роботи висвітлено актуальність теми та сформульовано мету та завдання дослідження. Перший розділ присвячено теоретичним засадам використання драматизації на уроках англійської мови. Здійснено аналіз тенденцій навчання англійської мови в школі, розглянуто історію використання драматизації та обґрунтовано роль цього прийому у вивченні іноземної мови. Другий розділ присвячено дослідно-експериментальній перевірці ефективності методики формування діалогічної компетентності за допомогою драматизації. Проведено педагогічний аналіз рівнів компетентності учнів перед впровадженням драматизації, описано методику її використання та представлено порівняльну характеристику результатів після формувального експерименту. = In modern conditions, much attention is paid to improving the methods of teaching English in secondary school. One of the promising areas is the use of dramatization techniques to develop students' dialogic competence. The introduction of the paper highlights the relevance of the topic and formulates the aim and objectives of the study. The first chapter is devoted to the theoretical foundations of using dramatization in English lessons. It analyzes the trends in English language teaching at school, considers the history of dramatization and substantiates the role of this technique in learning a foreign language. The second section is devoted to the experimental verification of the effectiveness of the methodology of forming dialogic competence through dramatization. A pedagogical analysis of students' competence levels before the introduction of dramatization is carried out, the methodology of its use is described and a comparative characterization of the results after the formative experiment is presented.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectdramatizationen_US
dc.subjectdialogic competenceen_US
dc.subjectsecondary schoolen_US
dc.subjectEnglish languageen_US
dc.subjectдраматизаціяen_US
dc.subjectдіалогічна компетентністьen_US
dc.subjectсередня школаen_US
dc.subjectанглійська моваen_US
dc.titleПРИЙОМИ ДРАМАТИЗАЦІЇ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ДІАЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНОСТІ УЧНІВ СЕРЕДНЬОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ = DRAMATIZATION TECHNIQUES FOR THE FORMATION OF SECONDARY SCHOOL STUDENTS' DIALOGIC COMPETENCE IN ENGLISH LESSONSen_US
dc.title.alternativeКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»en_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кривус М. 014 середня освіта англ мова.pdfПрийоми драматизації для формування діалогічної компетеності учнів середньої школи на уроках англійської мови1.32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.