Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4838
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривой, В. М.-
dc.contributor.authorKryvoy, V. M.-
dc.date.accessioned2024-05-09T11:26:30Z-
dc.date.available2024-05-09T11:26:30Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationКривой В. М. Формування вмінь аналітичного читання учнів старших класів на уроках англійської мови : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / В. М. Кривой ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 118 с.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4838-
dc.description.abstractУ науковій роботі автор розглядає проблему формування вмінь аналітичного читання учнів старшої школи на уроках англійської мови. З’ясовано визначення поняття «аналітичне читання», і, відповідно, методику навчання цьому виду мовленнєвої діяльності. Розкрито мету навчання аналітичного читання на уроках англійської мови. Систематизовано фактори навчання аналітичному читанню. Розглянуто лінгвістичні та дискурсивні властивості іншомовних текстів. Запропоновано методику формування вмінь аналітичного читання учнів старших класів в процесі вивчення англійської мови. У ході експериментального дослідження з’ясовано, що успішне формування умінь аналітичного читання учнів тісно пов’язане з поетапною роботою над текстом. = In the research paper the author considers the problem of developing analytical reading skills of high school pupils at English language lessons. The definition of the concept of «analytical reading» and, accordingly, the methodology of teaching this type of speech activity are clarified. The purpose of teaching analytical reading at English lessons is revealed. The factors of teaching analytical reading are systematized. The linguistic and discursive properties of foreign language texts are considered. The methodology of forming the skills of analytical reading of high school pupils in the process of learning English is proposed. In the course of the experimental study, it was found that the successful formation of pupils' analytical reading skills is closely related to the phased work on the text.en_US
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»en_US
dc.subjectreadingen_US
dc.subjectanalytical readingen_US
dc.subjectwork on the texten_US
dc.subjectforeign language texten_US
dc.subjectdiscourseen_US
dc.subjectчитанняen_US
dc.subjectаналітичне читанняen_US
dc.subjectробота над текстомen_US
dc.subjectіншомовний текстen_US
dc.subjectдискурсen_US
dc.titleФОРМУВАННЯ ВМІНЬ АНАЛІТИЧНОГО ЧИТАННЯ УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ = FORMATION OF ANALYTICAL READING SKILLS OF HIGH SCHOOL PUPILS AT ENGLISH LANGUAGE CLASSESen_US
dc.title.alternativeКваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»en_US
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МАГІСТЕРСЬКА - Кривой Віталій.pdfФормування вмінь аналітичного читання учнів старших класів на уроках англійської мови1.26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.