Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4840
Назва: НАВЧАННЯ ОЗНАЙОМЛЮВАЛЬНОГО ЧИТАННЯ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В 5-МУ КЛАСІ = TEACHING COMPREHENSIVE READING IN ENGLISH LANGUAGE LESSONS IN THE 5TH CLASS
Інші назви: Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр»
Автори: Денисюк, О. В.
Denysiuk, O. V.
Ключові слова: іноземна мова
техніка читання
лексична одиниця
компетентність у читанні
заклад загальної середньої світи
foreign language
reading technique
lexical unit
reading competence
general secondary school
Дата публікації: 2024
Видавництво: ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука»
Бібліографічний опис: Денисюк О. В. Навчання ознайомлювального читання на уроках англійської мови в 5-му класі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / О. В. Денисюк ; ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 94 с.
Короткий огляд (реферат): У роботі розкрито сутність та наведена загальна характеристика компетентності у читанні, проаналізовано різноманітну наукову літературу з проблеми навчання читання на уроках іноземної мови, охарактеризовані психофізіологічні особливості організації процесу читання учнів основної школи, теоретично обґрунтувана методика навчання ознайомлювального читання на уроках англійської мови в 5-му класі та здійснена перевірка її ефективність. Під час роботи з’ясовано основні категоріальні поняття проблеми дослідження; визначено специфіку навчання ознайомлювального читання на уроках англійської мови у п’ятому класі. = The work reveals the essence and general characteristics of reading competence, analyzes a variety of scientific literature on the problem of learning to read in foreign language classes, characterizes the psychophysiological features of the organization of the reading process of primary school students, theoretically substantiated methods of teaching introductory reading in English classes in the 5th grade and its effectiveness was verified. During the work, the main categorical concepts of the research problem were clarified; the specifics of teaching introductory reading in English lessons in the fifth grade are determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4840
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАГІСТЕРСЬКА Денисюк.pdfНавчання ознайомлювального читання на уроках англійської мови в 5-му класі657.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.