Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4841
Назва: | ЛІНГВІСТИЧНІ МАРКЕРИ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У РОМАНІ ЕЛІЗАБЕТ ҐІЛБЕРТ «МІСТО ДІВЧАТ» = LINGUISTIC MARKERS OF GENDER IDENTITY IN THE NOVEL “CITY OF GIRLS” BY ELIZABETH GILBERT |
Інші назви: | Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» |
Автори: | Куцюк, Д. Ю. Kutsiuk, D. |
Ключові слова: | гендерна ідентичність лінгвістичний маркер гендерний аспект мови жіночий роман gender identity linguistic marker gender aspect of language chick lit novel |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Куцюк Д. Ю. Лінгвістичні маркери гендерної ідентичності у романі Елізабет Ґілберт «Місто дівчат» : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Д. Ю. Куцюк ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 80 с. |
Короткий огляд (реферат): | Виявлено зміст й функції гендерних маркерів в сучасній англійській мові. Розкрито значення дефініцій «гендер», «ідентичність» та «гендерна ідентичність». Систематизовано гендерні маркери на різних рівнях лінгвістичної структури. Досліджено роль ідентифікованих лексико-семантичних та лінгвостилістичних гендерно-маркованих одиниць мови у формуванні гендерної ідентичності героїв роману Елізабет Ґілберт «Місто дівчат». Зʼясовано вплив набутих знань про лінгвістичні маркери гендерної ідентичності на підвищення рівня гендерної освіченості школярів та запропоновано методичні рекомендації щодо їх вивчення під час аналізу англомовного художнього твору. = The content and functions of gender markers in modern English is revealed. The meaning of the definitions «gender», «identity» and «gender identity» is defined. Gender markers at different levels of the linguistic structure is systematized. The role of identified lexical-semantic and linguistic-stylistic gender-marked language units in the formation of the gender identity of the characters of novel «City of Girls» by Elizabeth Gilbert is studied. The influence of the acquired knowledge about linguistic markers of gender identity on increasing the level of gender education of schoolchildren is clarified, and methodical recommendations for their study during the analysis of an English-language artistic work are proposed. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4841 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Магістерська робота Куцюк Діана .pdf | Лінгвістичні маркери гендерної ідентичності у романі Елізабет Ґілберт «Місто дівчат» | 493.62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.