Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4841
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Куцюк, Д. Ю. | - |
dc.contributor.author | Kutsiuk, D. | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-09T11:44:27Z | - |
dc.date.available | 2024-05-09T11:44:27Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Куцюк Д. Ю. Лінгвістичні маркери гендерної ідентичності у романі Елізабет Ґілберт «Місто дівчат» : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Д. Ю. Куцюк ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 80 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4841 | - |
dc.description.abstract | Виявлено зміст й функції гендерних маркерів в сучасній англійській мові. Розкрито значення дефініцій «гендер», «ідентичність» та «гендерна ідентичність». Систематизовано гендерні маркери на різних рівнях лінгвістичної структури. Досліджено роль ідентифікованих лексико-семантичних та лінгвостилістичних гендерно-маркованих одиниць мови у формуванні гендерної ідентичності героїв роману Елізабет Ґілберт «Місто дівчат». Зʼясовано вплив набутих знань про лінгвістичні маркери гендерної ідентичності на підвищення рівня гендерної освіченості школярів та запропоновано методичні рекомендації щодо їх вивчення під час аналізу англомовного художнього твору. = The content and functions of gender markers in modern English is revealed. The meaning of the definitions «gender», «identity» and «gender identity» is defined. Gender markers at different levels of the linguistic structure is systematized. The role of identified lexical-semantic and linguistic-stylistic gender-marked language units in the formation of the gender identity of the characters of novel «City of Girls» by Elizabeth Gilbert is studied. The influence of the acquired knowledge about linguistic markers of gender identity on increasing the level of gender education of schoolchildren is clarified, and methodical recommendations for their study during the analysis of an English-language artistic work are proposed. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | гендерна ідентичність | en_US |
dc.subject | лінгвістичний маркер | en_US |
dc.subject | гендерний аспект мови | en_US |
dc.subject | жіночий роман | en_US |
dc.subject | gender identity | en_US |
dc.subject | linguistic marker | en_US |
dc.subject | gender aspect of language | en_US |
dc.subject | chick lit novel | en_US |
dc.title | ЛІНГВІСТИЧНІ МАРКЕРИ ГЕНДЕРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ У РОМАНІ ЕЛІЗАБЕТ ҐІЛБЕРТ «МІСТО ДІВЧАТ» = LINGUISTIC MARKERS OF GENDER IDENTITY IN THE NOVEL “CITY OF GIRLS” BY ELIZABETH GILBERT | en_US |
dc.title.alternative | Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» | en_US |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Магістерська робота Куцюк Діана .pdf | Лінгвістичні маркери гендерної ідентичності у романі Елізабет Ґілберт «Місто дівчат» | 493.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.