Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4842
Назва: | ТЕСТУВАННЯ ЯК ЗАСІБ КОНТРОЛЮ АНГЛОМОВНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НА ОСНОВІ АУДІЮВАННЯ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ У ЗЗСО = TESTING AS A MEANS OF MONITORING ENGLISH LEXICAL COMPETENCE BASED ON LISTENING COMPREHENSION AT THE SENIOR STAGE OF EDUCATION IN SECONDARY SCHOOLS |
Інші назви: | Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» |
Автори: | Мізюрко, І. В. Miziurko, I. V. |
Ключові слова: | тестування англомовна лексична компетентність контроль ефективність оцінювання testing English lexical competence monitoring evaluation effectiveness |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Бібліографічний опис: | Мізюрко І. В. Тестування як засіб контролю англомовної лексичної компетентності на основі аудіювання на старшому етапі навчання у ЗЗСО : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / І. В. Мізюрко ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 101 с. |
Короткий огляд (реферат): | У науковій роботі автор розглядає проблему вивченню ефективності тестування як інструменту контролю англомовної лексичної компетентності на основі аудіювання на старшому етапі навчання у ЗЗСО. Досліджено роль тестів у визначенні рівня слухового сприймання та лексичного розуміння учнями. Здійснено порівняльний аналіз результатів тестування та інших методів оцінювання, виявлено переваги та недоліки використання тестів для вимірювання англійської лексики. Робота має на меті розширення розуміння процесу вивчення англійської мови та розвитку ефективних методів оцінювання лексичної компетентності. = In the research , the author cosiders the effectiveness of testing as a tool for monitoring English lexical competence based on listening comprehension at the senior stage of education in comprehensive secondary schools. The role of tests in determining the level of auditory perception and lexical understanding among students is investigated. A comparative analysis of test results and other evaluation methods is conducted, revealing the advantages and disadvantages of using tests to measure English vocabulary. The aim of the study is to broaden understanding of the process of learning the English language and to develop effective methods of assessing lexical competence. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4842 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МАГІСТЕРСЬКА РОБОТА_ МІЗЮРКО ІННА.pdf | Тестування як засіб контролю англомовної лексичної компетентності на основі аудіювання на старшому етапі навчання у ЗЗСО | 676.45 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.