Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4845
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шереш, Д. І. | - |
dc.contributor.author | Sheresh, D. I. | - |
dc.date.accessioned | 2024-05-09T12:39:43Z | - |
dc.date.available | 2024-05-09T12:39:43Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Шереш Д. І. Ігрові форми роботи на уроці англійської мови в старшій школі : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Д. І. Шереш ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 105 с. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4845 | - |
dc.description.abstract | У науковій роботі авторка розглядає основи використання ігрових форм роботи на уроках англійської мови в старшій школі. З’ясовано, що формування в учнів комунікативних навичок для безпосереднього та опосередкованого міжкультурного спілкування засобами ігрових технологій сприяє підвищенню мотивації навчання, кращому розумінню та засвоєнню навчального матеріалу, всебічному розвитку творчої особистості. Представлено експерементальну методику з використання ігрових форм роботи на уроках англійської мови в старшій школі, результати діагностики на константувальному та формувальному етапах. Дана методика дозволить вчителям формувати мотивацію учнів та підвищити рівень їх мовної компетентності. = In the research paper the author considers the basics of using game forms of work at the English language classroom in high school. It has been found that the formation of pupils' communication skills for direct and indirect intercultural communication through game technologies contributes to increased learning motivation, better understanding and assimilation of educational material, and the comprehensive development of a creative personality. The article presents an experimental methodology for using game-based forms of work at English lessons in high school, the results of diagnostics at the constant and formative stages. This methodology will allow teachers to form pupils' motivation and improve their language competence. | en_US |
dc.publisher | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» | en_US |
dc.subject | game forms of work | en_US |
dc.subject | game technologies | en_US |
dc.subject | intercultural communication | en_US |
dc.subject | language competence | en_US |
dc.subject | motivation | en_US |
dc.subject | ігрові форми роботи | en_US |
dc.subject | ігрові технології | en_US |
dc.subject | міжкультурне спілкування | en_US |
dc.subject | мовна компетентність | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.title | ІГРОВІ ФОРМИ РОБОТИ НА УРОЦІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В СТАРШІЙ ШКОЛІ = GAME FORMS OF WORK AT THE ENGLISH LANGUAGE LESSON IN HIGH SCHOOL | en_US |
dc.title.alternative | Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» | en_US |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
МАГІСТЕРСЬКА_Шереш Дебора.pdf | Ігрові форми роботи на уроці англійської мови в старшій школі | 2.08 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.