Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4848
Title: | МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ МОНОГРАФІЧНОЇ ТЕМИ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ (НА ПРИКЛАДІ ЖИТТЯ І ТВОРЧОСТІ ДЖОЗЕФА КОНРАДА) = METHODOLOGY FOR STUDYING A MONOGRAPHIC TOPIC AT FOREIGN LITERATURE LESSONS (ON THE EXAMPLE OF JOSEPH CONRAD'S LIFE AND WORK) |
Other Titles: | Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти «магістр» |
Authors: | Ніколаєнко, Р. О. Nikolayenko, R. O. |
Keywords: | біографія творчість Джозеф Конрад повість «Серце пітьми» художній твір аналіз твору biography creativity Joseph Conrad the story "Heart of Darkness" stages of studying the work of art analysis of the work |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | ПВНЗ «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» |
Citation: | Ніколаєнко Р. О. Методика вивчення монографічної теми на уроках зарубіжної літератури (на прикладі життя і творчості Джозефа Конрада) : кваліфікаційна робота на здобуття ступеня вищої освіти "магістр" / Р. О. Ніколаєнко ; МОН України ; ПВНЗ «МЕГУ ім. акад. С. Дем’янчука» ; Іст.-філолог. ф-т. ; Каф. романо-германськї філології. - Рівне, 2024. - 120 с. |
Abstract: | У роботі розкрито наукові основи вивчення монографічної теми на уроках зарубіжної літератури та її складових: біографії, загальної творчості письменника і твору, який визначений програмою для текстуального опрацювання. Проаналізовано літературознавчі й методичні аспекти дослідження життєвого і творчого шляху Джозефа Конрада та вивчено стан проблеми у навчально-методичних джерелах і шкільній практиці. Автором розроблено й теоретично обґрунтовано експериментальну методику вивчення монографічної теми «Життя і творчість Джозефа Конрада у закладах освіти» та компоненти, критерії, показники її ефективності. Апробовано вивчення біографії Джозефа Конрада за новими підходами та опрацювання повісті «Серце пітьми» за відповідними етапами із застосуванням традиційних та інноваційних методів, прийомів і засобів аналізу художнього твору. Доведено позитивний вплив пропонованої методики на рівень засвоєння означеної монографічної теми, ключових та предметних компетентностей. = The work reveals the scientific foundations of the study of the monographic topic in the lessons of foreign literature and its components: biography, general creativity of the writer and the work, which is determined by the program for textual processing. The literary and methodological aspects of the study of Joseph Conrad's life and creative path were analyzed, and the state of the problem in educational and methodological sources and school practice was studied. The author developed and theoretically substantiated the experimental method of studying the monographic topic "Life and creativity of Joseph Conrad in educational institutions" and its components, criteria, indicators of effectiveness. The study of Joseph Conrad's biography using new approaches and the development of the novel "Heart of Darkness" according to the appropriate stages with the use of traditional and innovative methods, techniques and means of analyzing the work of art have been tested. The positive impact of the proposed methodology on the level of assimilation of the specified monographic topic, key and subject competencies has been proven. |
URI: | https://dspace.megu.edu.ua:8443/jspui/handle/123456789/4848 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи кафедри романо-германської філології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ніколаєнко Роман_Магістерська робота.pdf | Методика вивчення монографічної теми на уроках зарубіжної літератури (на прикладі життя і творчості Джозефа Конрада) | 1.43 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.